subota, 24. kolovoza 2013.

Intro

Some of you may know that I used to run another fashion blog for three years before I decided to close it. There were many reasons behind that decision.I have been finding the world of fashion blogging incredibly superficial. Even the bloggers who I've liked have started to sell out with their corporate sponsorships, free gifts and a lack of intelligent writing in order to appeal to a larger public. Worst of all I felt like I was falling into that trap myself. Call it naive but I always thought that bloggers ought to be some kind of opposition to the fake world of fashion magazines and that they should represent real, flawed  people to whom you can relate to. Obviously, I was wrong.People seemed to gravitate towards blogs with magazine like images of girls who look like models and wear gifted designer stuff most of us can not afford (khm.. Chiara ). That does not bother me as much as the fact that the success of these kind of bloggers is solely based on their looks, rich parents and connections in the fashion world. Most of them are not able to write an insightful comment about anything fashion. All the written content can be summed up to : I went to xx today, wearing my new xx from xx along with the (oh so inevitable) praises to their sponsors. Then, on the other hand, we have girls who desperately try to imitate that with buying fake versions of the designer stuff their idols wear and starting up blogs for the sake of being called „a fashion blogger“ as if that is something that will instantly make you cool and important. EVERYONE can have a fashion blog and as a matter of fact almost 2.5 million people do (believe it or not) but what is the thing that makes a blog worth visiting ? I believe that depends on what you are looking for in a fashion blog. The break I took from blogging really helped me to stand back and look at all this circus of fashion blogging from a different viewpoint, so here are some guidelines to what you can expect from this blog in the  future:

-I do not promise regular posting because I do not see my blog as a means of getting something or somewhere and because of a simple fact that I actually do have a life beside this, but what I do promise is to do my best to give you an interesting content worth your visit. Besides outfit posts I intend to write about the state of fashion blogging and fashion in general whenever I have the need to express my opinion. If you are one of those people who would like to stick to the illusion that fashion is a harmless fun thing then I advise you to skip this blog. 

-I do not care for the superficial „You look wonderful „type of comments. I do not need an ego boosters.  „Follow me I will follow you back“ is even more pathetic, if you have nothing interesting to say (that will actually make me want to find your blog) do not bother leaving comments . I would rather have ten honest readers than a thousand of those shameless self-promoters who are just trying to bring traffic to their (own attempts at) blogs.

-I am not interested in collaborating with shops based in China who sell stuff I buy on e-bay at a fraction of the price so don't expect tons of sponsored giveaways .I am not here for the cheap presents. Everything I wear I buy with my own money. If I do accept a collaboration it is because I really believe the brand/shop to be worth promoting.   

The photos that I made with my blog's crew represent the aesthetics that I grew fond of lately and are mainly a counteraction to the piling of trends and above discussed occurrences, so if you share some of the ideas and are ready to spare some time in actually reading my future posts and not just going through photos I would love to have you here.    


P.S 
 Huge thanks to: Irma Ibric for the design of the blog, Nikola for the photography, Vladan for support and Alen for the  behind the scene video.

54 komentara:

  1. RESPECT zbog svake napisane rijeci i slažem se u potpunosti i presretna sam što nam se bez sumnje najboljaa blogerka vratila! :**

    OdgovoriIzbriši
  2. Emina jako mi je drago da si se odlucila vratiti,i necu te hvaliti po hiljaditi put jer znas moje misljenje,jako mi se svidja koncept novog bloga,fotografije fantasticne i veliki lajk za novu frizuru. Sretno

    OdgovoriIzbriši
  3. jako mi je drago sto si se vratila sa ovako iskrenim postom i rekla sve
    straightforward, nazvala stvari onakvim kakve jesu, mislim da mnogi ne shvacaju smisao bloga a to sigurno nije nabacati gomilu slika sa reklamom onoga sto si nosio/la. nadam se da ces na isti nacin kao sto si prvobitno probudila nasu fashion scenu da ces joj sad udahnuti ono sto joj najvise nedostaje a to je dusa i iskrenost, dobro dosla nazad

    OdgovoriIzbriši
  4. Welcome back!!
    Bas mi je drago sto si opet s nama :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Drago mi je sto si se odlucila vratiti i veselim se tvojim postovima, jer volim tvoju estetiku ( zapravo je vrlo bliska onome sto i sama nosim).
    Sto se tice napisanog, slazem se u potpunosti. Mene osobno najvise nervira elementarna nepismenost pojedinih blogera. Da ne spominjem ufuranost ponekih da su zvijezde.
    Kako rekoh, bas se veselim! Pusa, Ilina

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Emina, dobro došla nazad :).

    Ja sam već odavno počela da kolutam očima na naše "fešn blogere" zbog svih razloga koje si navela. Posebno zbog toga što mi je dojadilo samo gledati kilu uvijek istih fotografija sa uvijek istom kineskom odjećom, primijetila sam iste haljine, majice, nakit na blogerkama koje se čak i druže... *zjev*

    Sretno u daljem bloganju :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Emina draga klanjam ti se do poda zbog ovog posta i stavljam pecat na svaki redak. Moju potporu imas do kraja i veselim se buducim projektima!

    OdgovoriIzbriši
  8. Loveeeeee <3 napokon inteligentno modbo stivo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahahahhaa.. Tačno Sabina! Prizvale smo Eminu na tvom blogu nedavno :D ♥ Konačno MODNI blog kakav trebamo! ♥

      Izbriši
  9. Jao Eminice kako si krasna i slatka i nadam se da ćeš navratiti na moj blog, xoxo :D lol

    Ej, već sam ti rekla kako mi je drago što si se vratila i ne sumnjam u tvoj kvalitet.
    Meni je druga fotka hit totalni, izgledaš k'o neko ko se stavlja za wallpaper :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvo da kažem da je ovaj dizajn odličan,svaka čast dizajneru! ;)
    Zaista si lijepo to napisala, jer sam blog se sveo na promociju i predstavljanje nečega što često i nije lijepo!
    Ja sam blog počeo pisati iz ljubavi prema modi,a tako ću ga ubrzo i zatvoriti,jer to više nije to! :)

    Želim ti puno sreće!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vrijedilo je čekati draga Emina, uljepšala si mi dan..

    OdgovoriIzbriši
  12. welcome back... odusevljena sam dizajnom novog bloga,a ne sumnjam da ce tako biti i s novim postovima, koje, btw, jedva cekam...:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Napokon! Sve je uistinu tako kako si rekla!

    Zelim ti puno uspjeha u novom radu!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Dobro dosla nazad, nadam se i sto cesce. Fak jea, biko mi je smijesno kako nitko ne spominje da je to isti kic s e baya samo skuplji.

    OdgovoriIzbriši
  15. Dizajn bloga je zaista odličan, a ja sam jako sretna jer si počela ponovo da pišeš :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Kakav estetski zaokret, ne mogu vjerovati :)
    Jedva čekam postove!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Jao koje iznenađenje!
    Prvi bh modni blog koji sam vidjela je ustvari bio tvoj, zbog tebe sam se upoznala sa drugim blogovima i počela pratiti našu scenu. Nikada nisi imala konkurenciju, niti ćeš. Jedna, jedina Emina. Tako sam sretna da si se vratila jer upravo ovo trebamo. Pravi ste profesionalci, sve troje, a i fotograf, gledala sam klip i fotografije na modamo, oduševljena sam.
    Drago mi je da si sve ovo napisala, da neko napokon otvori oči svim ovim ljudima koji zaluđeno prate naše modne blogove.. ne kažem da su svi loši, ali je 90% na isti kalup. Pratim i hrtvatske i srbijanske blogerice i ima ih vrlo malo koji se mogu pohvaliti orginalnošću.
    Vjerujem da si mnoge djevojke inspirisala da otvore svoj blog, ali ono u šta se ta scena pretvorila je smiješno i možda je bolje da si odmorila od svega. Iako si nam svima jako falila. Oprosti na romanu, ali baš sam sretna što ću te opet čitati, i jedino što mi se ne sviđa jeste što nećeš postati redovno, ali znam, imaš svoj život i to je super, blog ne treba biti neka opsesija :D
    Sretno draga, mada ne sumnjam da će ovo biti pun pogodak!

    OdgovoriIzbriši
  18. To je to, od početka do kraja! Uzela si mi svaku riječ iz usta. Bukvalno :)
    Welcome back. I drago mi je stvarno zbog tebe, jer sam ti rekla da si mi omiljena BiH blogerka, tako da :) :*

    OdgovoriIzbriši
  19. welcome back! odlican post, i zelim ti puno srece u daljem radu.
    fotografije su odlicne, a ti i Vladan divni :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Wow! Koja promjena!? Bravo! Sve pohvale za iskren i direktan tekst. Veselim se tvojim buducim postevima :)

    OdgovoriIzbriši
  21. Evo podrška od jedne tvoje iskrene pratiteljice :)
    Preko tebe sam otkrila svijet blogovanja i tvoj blog je prvi koji sam počela pratiti i bez bloglovina (na koji sam se u međuvremenu navukla)i provjeravala ga svaki dan.
    Tako sam bila tužna kad si prestala pisati a sad ti ponovo želim sretan povratak, puno ljubavi i puno pametnih komentara da nam podjeliš.

    OdgovoriIzbriši
  22. Divno je sto si se vratila i super ti ovo sve stoji!!

    OdgovoriIzbriši
  23. svaka cast na stavu! dobro dosla nazad, radujem se tvojim postovima :)

    OdgovoriIzbriši
  24. finally !!!
    sjećam se da si bila jedna od prva 3 bloga koja sam osobno 'otkrio', a nakon toga se sjećam stvarne razočaranosti kad si zatvorila vintage dreams shop. :( ALI eto ga na :)

    xxxx

    OdgovoriIzbriši
  25. na pocetku sam mislila da nisam u toku ako i ja ne pisem tim sajtovima, i bila sam uzbudjena kad bih dobila potrvdan odgovor,ali kroz mjesec dana sam izgubila interes i vidjela da je tu vise stete nego koristi, i da to nisam ja,i prestala.


    Sretna sam da cu moci da se inspirisem tvojim postovima i rjecima <3

    OdgovoriIzbriši
  26. jupi :D obradovala si me i popravila mi noć. :)
    drago mi je da si se vratila.

    OdgovoriIzbriši
  27. Emina, kao i uvijek podržavam te POTPUNO ( ovamo negdje iza kulisa) pratim tvoj rad i fakat HOĆU da ostvaris SVE SVOJE SNOVE !
    Očekivala sam ništa manje .*
    Ljubim te puno, tvoja Amila / Inddu /.

    OdgovoriIzbriši
  28. Ja oduševljena i jedva čekam vidjeti nove smjerove kojima ćeš ići, ako će biti u duhu ovog prvog posta - lajkam jaaaaako :)!

    OdgovoriIzbriši
  29. Nisam znala za tebe prije,..ali ovo kaj sada vidim je jebenica! :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Čitam post, čitam komentare...i roje mi se upitnici iznad glave. Čemu oduševljenje na napisano? Napisala si post na nivou "buntovne" srednjoškolke koja je par puta podcrtala kako je posebna i drugačija i oh-tako-nemejnstrim, što bi bilo sasvim ok da ti jesi srednjoškolka koja tek počinje sa blogom.
    Još je samo falilo da dodaš nešto tipa da su cajke loše i da je nacionalizam zlo, da zaokružiš dojam.
    A šteta.
    Bez ovog srednjoškolski pretencioznog teksta fotke bi bile efektne same po sebi, a samim time i tvoj preobražaj.

    OdgovoriIzbriši
  31. Ma ljudi općenito fulaju poentu života, bolan... Umjesto da budu ono što jesu, mijenjaju se u nešto što bi se moglo svidjeti masi. Glupost. Odjeća i moda su nešto što treba izražavati tvoj karakter, duh, ono što čini tebe, tvoju suštinu. Naši fešn blogeri, bar većina, su ljubav prema modi pretvorili u čistu komercijalu, kakvu ganjaju samo površni praznoglavci. Who needs that.

    Uvijek sam te bodrila i cijenila baš zbog toga što ljepotu vidiš u nesavršenostima. I to na iskren način, od srca. Zbog tebe sam modu shvatila na mnogo ozbiljniji način; ne samo kao prezentovanje svakojakih krpica, već kao prezentovanje-sebe. Hvala ti što si dala i drugima šansu da isto to shvate.

    OdgovoriIzbriši
  32. Ja te ne znam od prije al ipak se osjecam primoranom napisati komentar zbog ovoga o shopovima iz Kine. Definitivno tu ne vidim ništa loše, jer sama izabereš stvari koje želiš,a kvaliteta bome nije ništa manja od stvari iz Zare i HM-a. A i sto puta sam vidjela iste stvari na tim shopivma kao i iz Zare samo za upola manje pare. Ali dobro naravno svako ima pravo na svoje mišljenje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno da ima kao i pravo da vodi svoj blog kako god želi . Da se razumijemo, ja nemam ništa protiv stvari koje su napravljene u Kini jer je danas sve napravljeno u Kini i to je neizbježno ali imam protiv toga da se takve stvari prodaju po cijenama od 40$ kad im je realna vrijednost 5$ i sve se do 10$ mogu kupiti i na ebay-u. Stvari koje su iste onima iz Zare i H&M-a na tim stranicama su kopija istih i svakako nisu istog kvaliteta (to sa sigurnošću mogu reći jer mi je mnogo takvih prošlo kroz ruke), e sad zamisli gdje trebaš da budeš da bi nosio kopije Zare i H&M-a. Nemam ništa protiv blogera koji sarađuju sa takvim shopovima dokle god to ima neku mjeru i dostojanstvo. Molbe za klikove na te linkove shopova po kojekavim grupama blogera na društvenim mrežama i outfiti kojima je cilj samo da se nabaca i linkuje što više takvih stvari su ono što se meni gadi.

      Izbriši
  33. Dobrodošla nazad!!! ;)
    Fotografije su savršene!

    OdgovoriIzbriši
  34. Modni blogovi su maltene izgubili svoju suštinu, jer maltene niko od blogera ni u svetu ni kod nas nema stav. O tome je reč i drago mi je da ljudi poput Emine ipak ne odustaju.
    Dopada mi se zaokret, novi izgled bloga i boja kose, odlične fotografije, sve skupa obećava.
    Joka, Beograd.

    OdgovoriIzbriši
  35. drago mi je sto ponovo blogujes, obozavala sam tvoj stil
    medjutim, cemu ovakva pisanja, prozivanja...veoma nezrelo
    ako hoces nesto da radis na svoj nacin- radi, ovime se uopste nisi izdigla iznad ostalih

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mnogo pametniji izbor u blogosferi bi bio ne zamijeriti se ni slučajno sa nekim od blogera pišući o onome što se dešava. Imati mišljenje nije baš poželjno ako želite da uspijete i budete dopadljivi. Ako se neko našao prozvanim onda je to do njega a ne do mene. Cilj nije bio sebe uzdignuti nego ukazati na neke stvari da bi svi zajedno mogli napredovati kao zajednica i postati kvalitetniji. Iskreno bih volila da neko od fashion blogera napiše dobro argumentovanu kontru na ovo. Pretenciozno, nezrelo i srednjoškolski je pokušati proizvesti produktivnu i argumentovanu diskusiju iz koje svi možemo nešto naučiti?

      Izbriši
    2. Ma Emina da si ostavila mogućnost anonimnih komentara tek bi onda dobila komentar, naravno negativan od većine fashion blogera, i tek bi onda započela diskusija kako ti ne valjaš, kako si puna sebe, zbog jednog iskrenog posta. Ma ne, bolje je svima pisati " jao kako je divno, jao oduševljena sam, ohh volim te " za nešto što ti se i ne sviđa, samo zato da bi dobila komentare na svom blogu, istog tipa. Ma daj, jadno.

      Izbriši
    3. Svjesna sam toga @naley. Anonimne komentare ne dozvoljavam jer me ne zanima mišljenje ljudi koji nemaju hrabrosti da iza tog mišljenja stoje svojim pravim imenom i prezimenom ili blogom tj. onim što oni rade/pišu. Sve kritike koje imaju veze sa zdravom pameti, koje su argumentovane (koliko-toliko) će biti uredno objavljene. Blogeri koji dopuštaju anonimne komentatore većinom to rade da nabiju sebi posjetu i broj kometara (zbog sponzora,ega ili čega već). Meni je svejedno imam li 50 ili 3 komentara i od posjete bloga mi ne zavisi ništa tako da mi to i ne treba.

      Izbriši
  36. Dobrodošla nazad, Emina. Pratila sam tvoj rad od samih početaka, ti i još jedna djevojka iz Tuzle doista ste bile "pionirke" BH blog scene, i to kakve!
    ...

    Nadam se da tvoja "modna", ali i svaka druga preobrazba(jer tekst govori i o drugim), neće sličiti Kafkinoj. :)

    Činjenica je da globalizazija, sama po sebi, nosi i dobre i loše stvari. U moru loših, sada je umijeće, pronaći dobre. Ali sreća je, da ono što je meni nužno dobro i nužno loše, nije i svakome. Naime, internet kao refleksija svijeta, govori da svako ima pravo na bilo koji izričaj, na bilo koji način- sve dok taj isti: ne ugrožava, diskiminira, vlada tuđim. To su blogeri i blogerke shvatili malo pogrešno, pa se, izgleda, vode nekim drugm pravilima. +moda nije "brižna maćeha", kao što si rekla, pogotovo kad shvatiš u kakvoj nestašici, moru nametnutih trendova, idealizovanju, itd. skoro pa svako, traži svoje mjesto pod Suncem. Meni se ne sviđa idealizovanjee bilo kojeg trenda, bilo koje istine- jer jedna ne postoji, ali činjenica je da blogovi u BiH postaju sve dosadniji i sličniji. Individualizam je izgleda postao OUT. I to je tužno...

    Sretno s blogom, ne zaboravi da ćeš se promijeniti još najmanje 100000X.
    M.

    OdgovoriIzbriši
  37. Draga Emina ja sam tek danas skuzila (i to preko Instagrama) da ti imas ponovo blog! Koje iznenadjenje!! Definitivno si mi uljepsala dan! Tvoj blog je bio jedan prvih ("nasih") kojeg sam pocela da pratim i zaista sam se veselila svakom novom postu! Jedva cekam nove objave! Sretno :)

    OdgovoriIzbriši
  38. Draga Emina, baš iz tih svih razloga koje ti navodiš, na neko vrijeme sam i ja prestala blogovati. Točnije, blogati sam krenula s tolikim žarom, a sada mi je postalo svejedno, baš iz razloga jer vidim da ljudi jedni drugima ostavljaju komentare samo da ih dobiju natrag, da svi nose jednu te istu odjeću koje dobiju kroz te kineske šopove, i to baš te kopije Zare i sl. brendova,i kad vidim to sve, smuči mi se. Imala sam neke ponude za određene suradnje, ali niti na jednu nisam pristala u godinu ipo dana svog bloga, baš iz tog razloga što ne volim da mi blog liči na reklamu za kineske šopove. Lijepo je ponekad nešto dobiti, ali biti svi isti, ne sviđa mi se. Izgubila sam se u moru tih istih blogova i klonova. Sjećam se da sam jako puno blogera obožavala baš na početku,kad su počinjali blogati, njihov stil, njihove stvari, ne svaki dan drugačije obučene kao što su sada, nego kad jednu stvar kombiniraš i na više načine, i onda odjednom kad krenu skupljati 1000/2000 followersa i sl. odmah svi na tu kinesku odjeću, i više ih nemam volje ni pratiti!
    Jako mi je drago da si se ti vratila, i stvarno sam se iznenadila dizajnom bloga! Jedva čekam i ostale tvoje postove! Puno pozdrava, i ostani jedinstvena! <3

    OdgovoriIzbriši
  39. Nije mi jasno...Dok si radila prethodni blog,pristajala si na saradnje i promocije te kineske odece, sad si se prosvetlila i pljujes po njima. Imam utisak da si prihvatila necije kritike ili slusala necije misljenje i odjednom postala jako mudra. Ako si vec nekada i sama oblacila tu kinesku robu,nemoj sada pljuvati po njima vec gledaj svoja posla,glupo je... A sto se tice novijeg posta i komentara vezanog za boju kose (ombre) i tzv. crop top-a, ispada da sad ti diktiras trendove od davnina!? I jos nesto...prihvatices saradnju samo ako to tebi odgovara!? Tesko da ces kao Chiara da prodjes,koliko god ona bila diskutabilna ili ne...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajd vrati se pa ponovo pročitaj post,iz teksta izvlačite samo ono što želite da vidite. Baš zato što sam imala par tih saradnji znam o čemu se radi i kako to ide inače.. kao što sam i napisala lako je upasti u tu zamku kad si bloger ,razumijem ljude koji imaju takve saradnje jer rijetko kome se išta da raditi za džaba (pogotovo na ovim prostorima) i opet kao što sam napisala gore u kometaru nemam ništa protiv toga dokle god se to radi sa nekim dostojanstvom i mjerom, i da..prihvatam saradnju samo ako meni odgovara. Ne očekujem naravno da to bude Prada ali smatram da ima mnogo kreativnih ljudi i malih biznisa koji rade orginalne i kvalitetne stvari i njih ću rado da promovišem. Što se tiče trendova i toga ko ih diktira nemam sad ni prostora ni vremena da pišem o tome ( dobra ideja za neki budući post)a svakako smatram da sam tu uvijek bila ispred velike većine jer da ne mislim tako ne bih ni pisala blog.

      Izbriši
  40. Meni je jako drago sto si ponovo sa nama.Iskreno se radujem se tvojim novim postovima i uvijek izvrsnim kombinacijama :DDDD

    OdgovoriIzbriši
  41. Vlado i ti ste bas wonderful!!! :D Znam da ne zelis takav komentar, al stvarno ste prezgodni oboje. :)
    Super su slike.
    I procitala sam sve sto si napisala, i drago mi je da je netko tko je puno "jaci" blogger od mene napisao tako nesto, jer takav dojam i ja imam o vecini stvari koje si spomenula.
    Ne znam sto reci, osim, samo naprijed, i onaj najveci klisej - budi svoja! Meni si draga u svakom slucaju i jako se veselim da opet blogas.
    :*

    OdgovoriIzbriši
  42. Emina, dobrodošla ti nama natrag! :) Bilo mi je baš jako žao kad si ostavila stari blog, međutim u potpunosti razumijem tvoje razloge i podrzavam. I sama sam ih prevrtila u glavi milion puta! :) Sretna sam jer ćemo ponovo dijeliti naše virtualne trenutke s tobom. ( a možda ovog puta i popijemo kavicu u Portanovi (Osijek)) kad ponovo svratiš! :) Sandale sa fotke su PREMOČNE! Ljubim! :* <3

    OdgovoriIzbriši
  43. super lijepe fotke i stajling, a tekst mogu samo da potpišem.

    OdgovoriIzbriši