subota, 26. listopada 2013.

Own less. Live more.

One of the best decisions I made in the past year was to simplify my wardrobe. As someone who loves fashion I always thought that the more clothes I have the easier it will be to get dressed. The truth is that it only got more stressful. My clothes took over my room; piles everywhere, closets bursting and I still felt like I've got nothing to wear. Owning more than 40 pairs of heels (and I wear heels once a month maybe ) was ridiculous. It was clear to me that the clean out had to be brutal. I am currently getting rid of more than 50% of my closet and let me tell you... it feels great. Having a wardrobe of only pieces that fit perfectly , that are easy to match and that I love to wear feels liberating. All I have to do now is work on changing my shopping habits so I don't end up with more unnecessary crap after the winter sales. My self-discipline will be put to test in a few days since I am traveling to Vienna ( which is one of my favorite towns to shop) but I promised myself that I will stick to the quality over quantity rule when it comes to all of my future purchases. 


This outfit is made entirely of items that are staples in my closet. Someone suggested that I should write what I am wearing but I am not sure how useful will that be since the majority of my clothes are vintage & thrifted pieces or something I buy on my travels but here it is anyway : Zara organic cotton top (two or three years old + DIY cropped), vintage Escada leather shorts, thrifted denim shirt, cotton shopper was a gift, my sneakers are old Vans model that I bought in a shop called Episode in Amsterdam and I never go anywhere without my vintage Casio watch. 

 P.S Some extra shots on my tumblr and huge thanks to Nikola for the photos.

23 komentara:

  1. Super si to odlučila. I meni bi trebao takav make over,ali jednostavno uvijek kupim više za manju cijenu i ne mogu si pomoći!
    Što se tiče outfita,šorc mi je naj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na komentaru, mene rasprodaje ukopaju uvjek i zastrašujuće je koliko stvari imam sa kojih još nije ni etiketa skinuta, shopping je začarani krug kupiš jednu stvar pa ti uz nju treba još nešto onda i tako u nedogled. Želim sljedeće godine da idem na neko putovanje van Europe pa mi je to i dodatni motiv ovaj put.

      Izbriši
  2. ja vec posljednju godinu dana svaki mjesec "cistim" ormar i mnogo mi je lakse sada :) takodje, sto se tice ovog zadnje napisano, isto tako mi nema smisla pisati odjecu koja je second hand, jer koja je svrha, ali u svakom slucaju se sacuvam "posla" da odgovaram na pitanja u komentarima :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Osobno smatram da nije stvar u tome koliko se ima odjece, vec kako se ona kombinira! Nemam puno robe niti cipela, imam uvijek milijun kombinacija s istim komadima, a tu je i dodatna "falinga": uzasno me nervira kad mi nesto u ormaru samo stoji i kad to obucem dva puta godisnje! SKoro sve sto imam i nosam...
    Kombinacija mi je preslatka i sad si me ponukala da porazmislim o koznom sorcu, kojeg sam htjela izbaciti iz ormara! Mislim da cu mu dati drugu priliku!
    Ilina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, u tome je poenta, i ja sam ostavljam samo stvari koje su međusobno komplementarne i timeless , kad se razbacaš na milion boja i uzoraka neizbježno ćeš završiti sa punim ormarom .. a ništa ni s čim , što bi mi rekli :D

      Izbriši
  4. Pa ja bas izbjegavam da kupujem mnogo stvari, kupujem samo ono sto znam da cu nositi. Mada u poslednje vrijeme sve preracunavam u avio karte :).

    Kako ti Emina imas dobre noge, moram reci :). Volim prugice.

    OdgovoriIzbriši
  5. Definitivno prava odluka :) pristalica sam ovakvih kombinacija, gde jedan komad (u ovom slucaju torba (predivan vucko)) dolazi do izrazaja...

    OdgovoriIzbriši
  6. ja sam skontala da stavljam u online shop to sto ne nosim, jer se desava da jednom ili niti jednom obucemo nesto. Slike su vrh, ti si smoking hot.

    OdgovoriIzbriši
  7. potpuno se slazem sa odlukom,sto sam starija trudim se da kupujem kvalitetnije a ne samo gomilam odjecu sa rasprodaja. Najkreativnija sam bila sa jednim koferom gardarobe koji sam morala da kombinujem tri mjeseca na razne nacine :D

    OdgovoriIzbriši
  8. mislim da cu u neko dogledno vrijeme moci isto reci i za svoj ormar...do nedavno sam bila prava pravcata krtica,nista se nije izbacivalo iz ormara,jer MOZE ZATREBATI :D... polako se odricem svoje stare garderobe i svaki put kad sredjujem ormar,vecu vrecu stvari izbacim...:D... btw,odlicne fotke...:)

    OdgovoriIzbriši
  9. što se odjeće tiče, kupujem samo ono što mi treba za određenu sezonu i nisam neki freak što se toga tiče, ali pogledam li svoju kolekciju lakova za nokte i kozmetike, pomislim da trebam na odvikavanje :D
    slike su mi super, i ambijent kod pravoslavnog hrama mi je baš romantičan, kad god sam u tuzli i prolazim kroz taj dio uvijek se osjećam kao da sam na početku dvadesetog vijeka. :D

    OdgovoriIzbriši
  10. dobar rezon, ja se isto teram da sredim i smanjim kolicinu stvari samo na na one su koje najbolje stoje!
    odlican sorts, slike su isto lepe, volim ograde!

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako lijepa kombinacija i savrsene fotke! Bas sam razmisljala o koznom sorcu i upravo si mi dala ideju ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. jednog dana cu smanjiti, obecala sam sebi :))

    xx
    ajnira.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  13. odluka koju bih i na sebe trebala primjeniti...

    diary-of-shopaholic.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Volim ovu novu stranicu u tvom blog životu :)
    Divan je novi blog. I podržavam ovu odluku! :)

    OdgovoriIzbriši
  15. koliko si lijepa na zadnjoj slici! da se covjek zaljubi! :)
    slazem se s tobom, ja sam nedavno poklonila 8 vreca robe, i i dalje je imam previse (kad si pisala o tome da je posvuda, i da je preuzela cijelu prostoriju.. bas sam se prije 3 dana oko toga svadala s deckom! haha)
    Cini mi se da sam maknula sve sto mi je nepotrebno, ali mislim da bi moglo tu jos toga otici, i mislim da cu to i napraviti prvom prilikom.
    I ja sam odlucila u nekom novom smjeru sa svojim blogom.. Sretno nam! :)

    inwithdnew.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako si lijepa! Prva fotografija je bas mondenska.

    Slazem se u potpunosti s tobom vezano za kolicinu odjece u ormaru… i materijalnih stvari u zivotu, generalno.
    Ne donose nuzno sa sobom srecu, volju, kreativnost, kao sto cesto mislimo.

    OdgovoriIzbriši
  17. još jedan veliki potpis, isto se dogodilo kod mene i baš sam sretna. imam manje odjeće nego ikad, ali mislim da nikad nisam bila toliko zadovoljna svojim stilom i stavovima (prema odijevanju, a i životu).

    OdgovoriIzbriši