subota, 11. siječnja 2014.


 I am really lazy when it comes to making outfit posts. It may be, partially, caused by the fact that I am not able to pose properly even after doing this blogging thing for 4 years now. You may not believe me but sometimes I feel rather stupid doing this. While creating this post I realized that there are two types of photos that are the most common ones here: 1. a photo of me staring at the ground ( usually thinking to myself "why the hell did I forgot to clean my shoes?" ) 2. looking somewhere aside because I have very sensitive eyes and can not possibly make a proper photo, in the sun, with my eyes open ..and I sure as hell look better from profile.. so there is that as well. The other headache with taking outfit photos is choosing the location. Can we please take a moment now to address taking photos in public...you know.. with other people around ? That's a fail guarantee to me. But secluded locations like this one can be a problem as well.. jumping a few fences, trespassing... the usual stuff. I know you have already seen this one and lets be honest.. you'll probably see it again but I promise to change it up a bit. Maybe I should try drinking a few shots before taking photos? What do you suggest ? Do you find it as hard ?


 I am wearing : Zara jacket , second-hand men's button down, Gina Tricot jeans , vintage Louis Vuitton Epi bag and a raw crystal necklace that I bought in Istanbul.

Broj komentara: 16:

  1. Imam ovakvu jaknicu i baš je volim, sve ti fino stoji, a kosa je pokupila sve ovacije :) prelijepo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno! Sviđa mi se činjenica da ti je kombinacija vintage-modern postala zaštitni znak (bar meni :)). Kosa je još divnija. I mene mami paž... Sve mi se čini da ću se usuditi na proljeće. I što se tiče poziranja, meni ne smeta ni da je konstantno jedna poza i jedan background, ali promjene malo nije loše :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je ovo savršeno kao i uvijek.Što se tiče poza i sama ima taj problem ali mislim da su tvoje skroz dobre,barem se meni sviđaju! <3

    magyscreation.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Kosa ti je divna! Odlično ti stoji :) I ti meni izgledas sasvim prirodno na slikama, i super poziras!
    Uvijek se nasmijem tvom tekstu :D Ja nemam problem sa poziranjem, mogla bih pozirati satima, nekako se osecam bas prirodno dok to radim, a sto se tice lokacija, to je stvarno problem, s obzirom da volim drugacije lokacije u svakom postu, medjutim, skoro sve sam ih iskoristila, iako mrzim da se ponavljam, primorana sam, jer, nazalost, nemamo bas puno na raspolaganju :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Emina, kraća kosa, ja zaljubljena :) .. Ništa ti ne brini, kako god da poziraš uz tebe sve pristaje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ubek jr problem fotkanje. Uzasno mi je neprijatno i bas to ne volim, a opet volim kad ispadnu super slike...lokacija me uvek frustrira...aaaaarrr...
    Super mi je kombinacija, narocito volim ogrlicu

    OdgovoriIzbriši
  7. predivan lančić, baš baš <3
    preslatka jaknica!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja sam juce komentarisala, nisam fino isla na objavi izgleda :) Uglavnom, Emina, uopste ne vidim kako to ti 'imas problema sa poziranjem', cak i sada kada si naglasila, ja i dalje to ne vidim :) Drugo frizura je odlicna, predivna, outfit odlican (o stilu sam ti vec rekla sta mislim), a lokacija je pre pre, tako da nije zlocin ponavljati nesto sto je provjereno dobro! Uglavnom, kao i uvijek sve 5 :)

    A.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja ne znam pozirati. xD To je cinjenica. Nisam nikad ni imala priliku da naucim jer nikad nisam uspjela naci dovoljno "ozbiljnu" osobu da me fotografise. Imamo istu frizuru :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Ova frizura ti super pristaje,,a outfit,, I love it!

    OdgovoriIzbriši
  11. Frizura pun pogodak! Poze su i sto odlične, ne bi se reklo ovo što opisuješ po slikama :D Mislim da rijetko tko nema problem s poziranjem u javnosti,svi oni ljudi koji bulje WTF..

    OdgovoriIzbriši
  12. Uvijek sam najviše na tvojim outfitima voljela što mi izgledaš tako effortless cool , kao 3 minute si se spremala :D, za moj pojam si apsolutno modna ikona naša!

    OdgovoriIzbriši