utorak, 4. veljače 2014.

Biggest winter challenge ? Not looking like a bear.  I am still failing that ,miserably. I guess I will never be one of those girls who can freeze their ass off for the sake of fashion or worse.. for the sake of taking a few photos of something they do not actually wear on -2C . Maybe I am just too old for that now :/ 

Wearing : beanie and fake fur jacket from H&M, Zara scarf, Zara+ DIY jeans, Asos boots and a vintage backpack. I must confess: I hate wearing proper bags. Cotton shoppers are something I wear most often but they are not quite appropriate for winter. 

Broj komentara: 10:

  1. Mrak! Lajkam ovaj outfit zbog te bunde! Cipele su mi odlicne.
    A sto se komentara tice, uopce ne mogu opisati koliko me nerviraju cure u kaputima i bosim nogama u sandalama usred zimetine...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahha volim ovaj kometar :), tačno tako, a nešto ne mislim da smo mi baš prestare za takvo nešto :P .. i meni su cipele i bundica baš divno zaokružile ovu jednostavnu, ali ipak jako zanimljivu kombinaciju ..

      Izbriši
  2. Al je tebi zato golo koljeno, dođe ti to tu negdje :P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam strample u boji koze ispod pantola tako da nije golo.

      Izbriši
  3. Ma daj zeno izgledas savrseno, nista tebi zima ne moze :) ljubac, Anita

    OdgovoriIzbriši
  4. Love it! Savršeno si spojila stvari za koje ja nikad ne bih rekla da su spojive :D

    OdgovoriIzbriši