četvrtak, 19. rujna 2013.

Fall layers



Fall is my favorite season to dress for but with it's unpredictable weather it can be the trickiest one as well. This is where the practical advantages of layering come in handy. The ability to add or shed bits of clothing and still look put together is a modern survival skill. 21st century layering doesn't really care for the rules your mother taught you. Your skirt should not be longer than your coat , your shirt should not hang out under your jacket... Forget all that. Do whatever you feel comfortable in.

P.S Huge thanks to my friend Nikola for these photos. This location was not planned at all. We went for coffee first, started shooting at one place and somehow ended here.

23 komentara:

  1. Kako je meni drago sto opet mogu pratiti tvoj blog. Outfit odlican! I ja sam sad u nekom takvom raspolozenju kada je odijevanje u pitanju :)

    A.

    OdgovoriIzbriši
  2. Svidaju mi se boje posta i tvoj stav . Jakna je great as fuck!

    OdgovoriIzbriši
  3. Eh kada bih nasla takvu jaknu da kupim...zaista, odlicna odlicna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imaš je trenutno u Zari , ja sam kupila prije par dana u Beogradu, to je ova :
      http://www.zara.com/ba/en/trf/jackets/biker-jacket-with-zips-c269209p1295592.html

      Izbriši
  4. Emina sestro, brate.. šta je ovo? :D Za koje si ovo novine? :O

    Slike su fuckin' amaziiiiing! Moram da psujem koliko su savršene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahh, hvala Majo ! prenijeti ću fotografu pohvale :D

      Izbriši
    2. Ja ipak mislim da bi ti bolje iznijela onu pinky trenerku, nekako je bas ti :D

      Izbriši
    3. HAHAHAHA, joj uzeću nam tri da se uparimo + Maja ima izvor za šljokičaste UGG čizme da sparimo.

      Izbriši
    4. Joj kad krenem dilati sa čizmama, vrh! :D i MK satovima, zamalo da zaboravim!

      Izbriši
  5. Odlično! Monokromatski, zanimljivo, moderno, pravo jesenski! Lokacija je wow! I meni drago što si se vratila... Ilina

    OdgovoriIzbriši
  6. Jakna je fenomenalna, al na tebi. Bas je mocno kad blog ima sadrzaj, kad su slike bogate ne samo outfitom. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. E sad ozbiljno. Kako su meni mocne ove kozne jakne, ne vidim ja sebe u tome, ali malo je reci koliko su predobre. Lokacije ludilo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Bok, pratila sam tvoj stari blog koji je bio odlican ali je imao vidno drukciju estetiku.Iako mi ova estetika manje bliska drago mi je vidjeti jedan dublji i zreliji pristup modi i bloganju opcenito. Veselim se buducim postovima. :)

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasne fotografije, eksterijer a tek ti mačko <333 prekrasno!

    pozdrav od mene i F-a :)

    OdgovoriIzbriši
  10. prekrasane fotografije, eksterijer.. a tek ti !!! <3 Emino draga ovo je presavršeno! ljubim te:*

    OdgovoriIzbriši
  11. Izvrsno, jako mi je drago što si opet u blogosferi :)

    OdgovoriIzbriši
  12. I ovaj mi je post fantastičan kao i svi do sada, ali mi nedostaješ ti obučena u još nekoj boji osim crne :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Zaista, prateći stari blog, navikla sam na živahne boje, bez obzira na godišnje doba... Nedostaju oni komadi u bordo boji, boji senfa, i drugim lijepim nijansama spektra... Znaš i sama koliko si divna, ali eto... :)

    OdgovoriIzbriši
  14. bas stylish..

    follow me on http://diary-of-shopaholic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Emina slike su fenomenalne!! Ne znam da sam na blogu nekom bolje slike vidjela, a i tvoj outfit od glave do pete je savršen, jaknaaa <3

    OdgovoriIzbriši